جمعه 10 فروردین 1403

پیام شهردار کلیشادوسودرجان به مناسبت نیمه شعبان و هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان(عج)
متن پیام بدین شرح است:
"بسم الله الرحمن الرحیم"
" قُلْ كلُّ مُّترَبِّصٌ فَترَبَّصوا فَستَعْلَمُونَ مَنْ أَصحَب الصرَطِ السوِي وَ مَنِ اهْتَذي"
(بگو همه ما و شما در انتظاريم . حال انتظار كشيد. اما به زودي ميدانيد چه كسي از اصحاب صراط مستقيم است و چه كسي هدايت يافته است.)
نام‌گذاری روز میلاد مسعود منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) به عنوان روز سربازان گمنام [امام زمان (عج)] در حقیقت بیان‌گر نقش و جایگاه کلیدی و راهبردی وزارت اطلاعات در صیانت از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی در برابر هجمه بیگانگان و دشمنان اسلام و نظام است. وزارتخانه‌ای که براساس فرمایش مقام معظم رهبری به همت نیرو‌های باایمان، متعهد، متخصص، دلسوز و انقلابی خدمات بزرگی برای انقلاب انجام داده است.
سربازان گمنام امام زمان(عج) در فرمايش رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) ، فرزندان مردم عزيز ايرانند که لبخند رضايت مردم، شيرين ترين هديه براي آنان است و آرامش جامعه، مرهون سربازان گمنامي است که دائم در جهاد في سبيل الله هستند و وزارت اطلاعات را حافظ اسرار مردم و مهمترين عامل موفقيت مسئولان و کارکنان اين وزارتخانه را ايمان ديني عنوان فرمودند.
اینجانب فرارسیدن عید سعید نیمه شعبان، سال روز ولادت پرنور حضرت حجت بن الحسن (عج) و هفته سربازان گمنام را به آحاد مردم ولایت مدار شهر کلیشادوسودرجان ، به ویژه کارکنان جان برکف اداره کل اطلاعات در اقصی نقاط کشورمان ایران اسلامی تبریک وتهنیت می گویم و با قدردانی از تلاش های مستمر و زحمات طاقت فرسای این عزیزان، از درگاه خداوند قادر و متعال برای کلیه حافظان امنیت ؛ خصوصا سربازان گمنام حضرت ولی عصر (عج) موفقیت های روز افزون مسالت می کنم.
حامد اخگر
شهردار کلیشادوسودرجان